نمایه کلیدواژه ها

ا

  • الگوریتم آموزش و یادگیری یک روش جدید برای حل مساله مکان یابی تجهیزات نظامی برای حفاظت سایت های استراتژیک با استفاده از الگوریتم فراابتکاری آموزش و یادگیری [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • الگوهای تصمیم‌گیری الگوهای تصمیم گیری و تکنیک‌های پرکاربرد در بازی جنگ [دوره 3، شماره 6، 1399]

ب

  • بازی جنگ کاربرد مسأله ممانعت از حداکثر جریان در بازی جنگ زمینی [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • بازی جنگ فن‌آوری‌ها و روش‌های اجرای بازی جنگ سایبری [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • بازی جنگ الگوهای تصمیم گیری و تکنیک‌های پرکاربرد در بازی جنگ [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • بازی مهاجم-مدافع برنامه‌ریزی دوسطحی برای مدلسازی یک بازی مهاجم-مدافع چند هدفی با محدودیت تخصیص بودجه و حل آن با استفاده از یک رهیافت شبکه عصبی [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • بازی وارسازی فن‌آوری‌ها و روش‌های اجرای بازی جنگ سایبری [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • برنامه ریزی دوسطحی یک روش جدید برای حل مساله مکان یابی تجهیزات نظامی برای حفاظت سایت های استراتژیک با استفاده از الگوریتم فراابتکاری آموزش و یادگیری [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • برنامه‌ریزی غیرقطعی تخصیص بهینه منابع در جنگ سایبری با رویکرد نظریه بازی در محیط غیرقطعی [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • بهینه‌سازی دوسطحی برنامه‌ریزی دوسطحی برای مدلسازی یک بازی مهاجم-مدافع چند هدفی با محدودیت تخصیص بودجه و حل آن با استفاده از یک رهیافت شبکه عصبی [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • بیشترین جریان کاربرد مسأله ممانعت از حداکثر جریان در بازی جنگ زمینی [دوره 3، شماره 6، 1399]

پ

  • پدافند زمینی کاربرد مسأله ممانعت از حداکثر جریان در بازی جنگ زمینی [دوره 3، شماره 6، 1399]

ت

  • تخصیص بودجه برنامه‌ریزی دوسطحی برای مدلسازی یک بازی مهاجم-مدافع چند هدفی با محدودیت تخصیص بودجه و حل آن با استفاده از یک رهیافت شبکه عصبی [دوره 3، شماره 6، 1399]

ح

  • حفاظت یک روش جدید برای حل مساله مکان یابی تجهیزات نظامی برای حفاظت سایت های استراتژیک با استفاده از الگوریتم فراابتکاری آموزش و یادگیری [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • حمله سایبری تخصیص بهینه منابع در جنگ سایبری با رویکرد نظریه بازی در محیط غیرقطعی [دوره 3، شماره 6، 1399]

د

  • دفاع سایبری تخصیص بهینه منابع در جنگ سایبری با رویکرد نظریه بازی در محیط غیرقطعی [دوره 3، شماره 6، 1399]

س

  • سایبر فن‌آوری‌ها و روش‌های اجرای بازی جنگ سایبری [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • سناریوی بازی فن‌آوری‌ها و روش‌های اجرای بازی جنگ سایبری [دوره 3، شماره 6، 1399]

ش

  • شبکه‌های عصبی برنامه‌ریزی دوسطحی برای مدلسازی یک بازی مهاجم-مدافع چند هدفی با محدودیت تخصیص بودجه و حل آن با استفاده از یک رهیافت شبکه عصبی [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • شبیه‌سازی الگوهای تصمیم گیری و تکنیک‌های پرکاربرد در بازی جنگ [دوره 3، شماره 6، 1399]

م

  • مدل‌های تصمیم‌گیری الگوهای تصمیم گیری و تکنیک‌های پرکاربرد در بازی جنگ [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • مساله ممانعت کاربرد مسأله ممانعت از حداکثر جریان در بازی جنگ زمینی [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • مکان یابی تدافعی یک روش جدید برای حل مساله مکان یابی تجهیزات نظامی برای حفاظت سایت های استراتژیک با استفاده از الگوریتم فراابتکاری آموزش و یادگیری [دوره 3، شماره 6، 1399]

ن

  • نظریه بازی برنامه‌ریزی دوسطحی برای مدلسازی یک بازی مهاجم-مدافع چند هدفی با محدودیت تخصیص بودجه و حل آن با استفاده از یک رهیافت شبکه عصبی [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • نظریه بازی تخصیص بهینه منابع در جنگ سایبری با رویکرد نظریه بازی در محیط غیرقطعی [دوره 3، شماره 6، 1399]