ا
-
اقدام متقابل
تصمیمگیری در یک اقدام متقابل به کمک نظریه بازیها [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 77-95]
-
الگوریتم آموزش و یادگیری
یک روش جدید برای حل مساله مکان یابی تجهیزات نظامی برای حفاظت سایت های استراتژیک با استفاده از الگوریتم فراابتکاری آموزش و یادگیری [دوره 3، شماره 6، 1399]
-
الگوهای تصمیمگیری
الگوهای تصمیم گیری و تکنیکهای پرکاربرد در بازی جنگ [دوره 3، شماره 6، 1399]
-
انواع بازیها
بررسی انواع روشهای بازی در نظریه بازیها [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 97-131]
ب
-
بازدارندگی
تصمیمگیری در یک اقدام متقابل به کمک نظریه بازیها [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 77-95]
-
بازی جنگ
کاربرد مسأله ممانعت از حداکثر جریان در بازی جنگ زمینی [دوره 3، شماره 6، 1399]
-
بازی جنگ
فنآوریها و روشهای اجرای بازی جنگ سایبری [دوره 3، شماره 6، 1399]
-
بازی جنگ
الگوهای تصمیم گیری و تکنیکهای پرکاربرد در بازی جنگ [دوره 3، شماره 6، 1399]
-
بازی جنگ
اهمیت بازی جنگ و ارتقاء قدرت تصمیم گیری در سامانه فرماندهی و کنترل [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 55-75]
-
بازی مهاجم-مدافع
برنامهریزی دوسطحی برای مدلسازی یک بازی مهاجم-مدافع چند هدفی با محدودیت تخصیص بودجه و حل آن با استفاده از یک رهیافت شبکه عصبی [دوره 3، شماره 6، 1399]
-
بازی وارسازی
فنآوریها و روشهای اجرای بازی جنگ سایبری [دوره 3، شماره 6، 1399]
-
برنامه ریزی دوسطحی
یک روش جدید برای حل مساله مکان یابی تجهیزات نظامی برای حفاظت سایت های استراتژیک با استفاده از الگوریتم فراابتکاری آموزش و یادگیری [دوره 3، شماره 6، 1399]
-
برنامهریزی غیرقطعی
تخصیص بهینه منابع در جنگ سایبری با رویکرد نظریه بازی در محیط غیرقطعی [دوره 3، شماره 6، 1399]
-
بهینهسازی دوسطحی
برنامهریزی دوسطحی برای مدلسازی یک بازی مهاجم-مدافع چند هدفی با محدودیت تخصیص بودجه و حل آن با استفاده از یک رهیافت شبکه عصبی [دوره 3، شماره 6، 1399]
-
بودجه فرهنگی
طراحی یک مدل ریاضی جهت تخصیص بودجه در پادگانهای آموزشی نیروهای مسلح [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 7-36]
-
بیشترین جریان
کاربرد مسأله ممانعت از حداکثر جریان در بازی جنگ زمینی [دوره 3، شماره 6، 1399]
پ
-
پدافند زمینی
کاربرد مسأله ممانعت از حداکثر جریان در بازی جنگ زمینی [دوره 3، شماره 6، 1399]
-
پوشش راداری
بررسی عملکرد رادارهای کشف در مدیریت صحنه نبرد [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 37-54]
ت
-
تخصیص بودجه
برنامهریزی دوسطحی برای مدلسازی یک بازی مهاجم-مدافع چند هدفی با محدودیت تخصیص بودجه و حل آن با استفاده از یک رهیافت شبکه عصبی [دوره 3، شماره 6، 1399]
-
تخصیص بودجه
طراحی یک مدل ریاضی جهت تخصیص بودجه در پادگانهای آموزشی نیروهای مسلح [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 7-36]
-
تصمیمگیری
اهمیت بازی جنگ و ارتقاء قدرت تصمیم گیری در سامانه فرماندهی و کنترل [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 55-75]
-
تصمیمگیری چند معیاره
طراحی یک مدل ریاضی جهت تخصیص بودجه در پادگانهای آموزشی نیروهای مسلح [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 7-36]
ج
-
جنگ الکترونیک
بررسی عملکرد رادارهای کشف در مدیریت صحنه نبرد [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 37-54]
-
جنگ شناختی
معماری سازمانی جنگ شناختی در ارتش جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 133-152]
ح
-
حفاظت
یک روش جدید برای حل مساله مکان یابی تجهیزات نظامی برای حفاظت سایت های استراتژیک با استفاده از الگوریتم فراابتکاری آموزش و یادگیری [دوره 3، شماره 6، 1399]
-
حمله سایبری
تخصیص بهینه منابع در جنگ سایبری با رویکرد نظریه بازی در محیط غیرقطعی [دوره 3، شماره 6، 1399]
د
-
دفاع سایبری
تخصیص بهینه منابع در جنگ سایبری با رویکرد نظریه بازی در محیط غیرقطعی [دوره 3، شماره 6، 1399]
ر
-
رادار کشف
بررسی عملکرد رادارهای کشف در مدیریت صحنه نبرد [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 37-54]
-
روشهای وزندهی
طراحی یک مدل ریاضی جهت تخصیص بودجه در پادگانهای آموزشی نیروهای مسلح [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 7-36]
س
-
سایبر
فنآوریها و روشهای اجرای بازی جنگ سایبری [دوره 3، شماره 6، 1399]
-
سرباز
طراحی یک مدل ریاضی جهت تخصیص بودجه در پادگانهای آموزشی نیروهای مسلح [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 7-36]
-
سناریوی بازی
فنآوریها و روشهای اجرای بازی جنگ سایبری [دوره 3، شماره 6، 1399]
ش
-
شبکههای عصبی
برنامهریزی دوسطحی برای مدلسازی یک بازی مهاجم-مدافع چند هدفی با محدودیت تخصیص بودجه و حل آن با استفاده از یک رهیافت شبکه عصبی [دوره 3، شماره 6، 1399]
-
شبیهسازی
الگوهای تصمیم گیری و تکنیکهای پرکاربرد در بازی جنگ [دوره 3، شماره 6، 1399]
ف
-
فرایندها
معماری سازمانی جنگ شناختی در ارتش جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 133-152]
-
فرماندهی
اهمیت بازی جنگ و ارتقاء قدرت تصمیم گیری در سامانه فرماندهی و کنترل [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 55-75]
-
فضای بازی
بررسی انواع روشهای بازی در نظریه بازیها [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 97-131]
ک
-
کنترل
اهمیت بازی جنگ و ارتقاء قدرت تصمیم گیری در سامانه فرماندهی و کنترل [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 55-75]
م
-
مدلهای تصمیمگیری
الگوهای تصمیم گیری و تکنیکهای پرکاربرد در بازی جنگ [دوره 3، شماره 6، 1399]
-
مسئله تصمیمگیری
تصمیمگیری در یک اقدام متقابل به کمک نظریه بازیها [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 77-95]
-
مساله ممانعت
کاربرد مسأله ممانعت از حداکثر جریان در بازی جنگ زمینی [دوره 3، شماره 6، 1399]
-
معماری سازمانی
معماری سازمانی جنگ شناختی در ارتش جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 133-152]
-
مکان یابی تدافعی
یک روش جدید برای حل مساله مکان یابی تجهیزات نظامی برای حفاظت سایت های استراتژیک با استفاده از الگوریتم فراابتکاری آموزش و یادگیری [دوره 3، شماره 6، 1399]
-
موجودیتها
معماری سازمانی جنگ شناختی در ارتش جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 133-152]
ن
-
نظریه بازی
برنامهریزی دوسطحی برای مدلسازی یک بازی مهاجم-مدافع چند هدفی با محدودیت تخصیص بودجه و حل آن با استفاده از یک رهیافت شبکه عصبی [دوره 3، شماره 6، 1399]
-
نظریه بازی
تخصیص بهینه منابع در جنگ سایبری با رویکرد نظریه بازی در محیط غیرقطعی [دوره 3، شماره 6، 1399]
-
نظریه بازیها
تصمیمگیری در یک اقدام متقابل به کمک نظریه بازیها [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 77-95]
-
نظریه بازیها
بررسی انواع روشهای بازی در نظریه بازیها [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 97-131]
و
-
ویژگیها
معماری سازمانی جنگ شناختی در ارتش جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 133-152]
ه
-
هوش مصنوعی
بررسی انواع روشهای بازی در نظریه بازیها [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 97-131]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد