نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اقدام متقابل تصمیم‌گیری در یک اقدام متقابل به کمک نظریه بازی‌ها [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 77-95]
  • الگوریتم آموزش و یادگیری یک روش جدید برای حل مساله مکان یابی تجهیزات نظامی برای حفاظت سایت های استراتژیک با استفاده از الگوریتم فراابتکاری آموزش و یادگیری [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • الگوهای تصمیم‌گیری الگوهای تصمیم گیری و تکنیک‌های پرکاربرد در بازی جنگ [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • انواع بازی‌ها بررسی انواع روش‌های بازی در نظریه بازی‌ها [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 97-131]

ب

  • بازدارندگی تصمیم‌گیری در یک اقدام متقابل به کمک نظریه بازی‌ها [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 77-95]
  • بازی جنگ کاربرد مسأله ممانعت از حداکثر جریان در بازی جنگ زمینی [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • بازی جنگ فن‌آوری‌ها و روش‌های اجرای بازی جنگ سایبری [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • بازی جنگ الگوهای تصمیم گیری و تکنیک‌های پرکاربرد در بازی جنگ [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • بازی جنگ اهمیت بازی جنگ و ارتقاء قدرت تصمیم‏ گیری در سامانه فرماندهی و کنترل [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 55-75]
  • بازی مهاجم-مدافع برنامه‌ریزی دوسطحی برای مدلسازی یک بازی مهاجم-مدافع چند هدفی با محدودیت تخصیص بودجه و حل آن با استفاده از یک رهیافت شبکه عصبی [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • بازی وارسازی فن‌آوری‌ها و روش‌های اجرای بازی جنگ سایبری [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • برنامه ریزی دوسطحی یک روش جدید برای حل مساله مکان یابی تجهیزات نظامی برای حفاظت سایت های استراتژیک با استفاده از الگوریتم فراابتکاری آموزش و یادگیری [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • برنامه‌ریزی غیرقطعی تخصیص بهینه منابع در جنگ سایبری با رویکرد نظریه بازی در محیط غیرقطعی [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • بهینه‌سازی دوسطحی برنامه‌ریزی دوسطحی برای مدلسازی یک بازی مهاجم-مدافع چند هدفی با محدودیت تخصیص بودجه و حل آن با استفاده از یک رهیافت شبکه عصبی [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • بودجه فرهنگی طراحی یک مدل ریاضی جهت تخصیص بودجه در پادگان‌های آموزشی نیروهای مسلح [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 7-36]
  • بیشترین جریان کاربرد مسأله ممانعت از حداکثر جریان در بازی جنگ زمینی [دوره 3، شماره 6، 1399]

پ

  • پدافند زمینی کاربرد مسأله ممانعت از حداکثر جریان در بازی جنگ زمینی [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • پوشش راداری بررسی عملکرد رادارهای کشف در مدیریت صحنه نبرد [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 37-54]

ت

  • تخصیص بودجه برنامه‌ریزی دوسطحی برای مدلسازی یک بازی مهاجم-مدافع چند هدفی با محدودیت تخصیص بودجه و حل آن با استفاده از یک رهیافت شبکه عصبی [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • تخصیص بودجه طراحی یک مدل ریاضی جهت تخصیص بودجه در پادگان‌های آموزشی نیروهای مسلح [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 7-36]
  • تصمیم‌گیری اهمیت بازی جنگ و ارتقاء قدرت تصمیم‏ گیری در سامانه فرماندهی و کنترل [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 55-75]
  • تصمیم‌گیری چند معیاره طراحی یک مدل ریاضی جهت تخصیص بودجه در پادگان‌های آموزشی نیروهای مسلح [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 7-36]

ج

  • جنگ الکترونیک بررسی عملکرد رادارهای کشف در مدیریت صحنه نبرد [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 37-54]
  • جنگ شناختی معماری سازمانی جنگ شناختی در ارتش جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 133-152]

ح

  • حفاظت یک روش جدید برای حل مساله مکان یابی تجهیزات نظامی برای حفاظت سایت های استراتژیک با استفاده از الگوریتم فراابتکاری آموزش و یادگیری [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • حمله سایبری تخصیص بهینه منابع در جنگ سایبری با رویکرد نظریه بازی در محیط غیرقطعی [دوره 3، شماره 6، 1399]

د

  • دفاع سایبری تخصیص بهینه منابع در جنگ سایبری با رویکرد نظریه بازی در محیط غیرقطعی [دوره 3، شماره 6، 1399]

ر

  • رادار کشف بررسی عملکرد رادارهای کشف در مدیریت صحنه نبرد [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 37-54]
  • روش‌های وزن‌دهی طراحی یک مدل ریاضی جهت تخصیص بودجه در پادگان‌های آموزشی نیروهای مسلح [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 7-36]

س

  • سایبر فن‌آوری‌ها و روش‌های اجرای بازی جنگ سایبری [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • سرباز طراحی یک مدل ریاضی جهت تخصیص بودجه در پادگان‌های آموزشی نیروهای مسلح [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 7-36]
  • سناریوی بازی فن‌آوری‌ها و روش‌های اجرای بازی جنگ سایبری [دوره 3، شماره 6، 1399]

ش

  • شبکه‌های عصبی برنامه‌ریزی دوسطحی برای مدلسازی یک بازی مهاجم-مدافع چند هدفی با محدودیت تخصیص بودجه و حل آن با استفاده از یک رهیافت شبکه عصبی [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • شبیه‌سازی الگوهای تصمیم گیری و تکنیک‌های پرکاربرد در بازی جنگ [دوره 3، شماره 6، 1399]

ف

  • فرایندها معماری سازمانی جنگ شناختی در ارتش جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 133-152]
  • فرماندهی اهمیت بازی جنگ و ارتقاء قدرت تصمیم‏ گیری در سامانه فرماندهی و کنترل [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 55-75]
  • فضای بازی بررسی انواع روش‌های بازی در نظریه بازی‌ها [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 97-131]

ک

  • کنترل اهمیت بازی جنگ و ارتقاء قدرت تصمیم‏ گیری در سامانه فرماندهی و کنترل [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 55-75]

م

  • مدل‌های تصمیم‌گیری الگوهای تصمیم گیری و تکنیک‌های پرکاربرد در بازی جنگ [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • مسئله تصمیم‌گیری تصمیم‌گیری در یک اقدام متقابل به کمک نظریه بازی‌ها [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 77-95]
  • مساله ممانعت کاربرد مسأله ممانعت از حداکثر جریان در بازی جنگ زمینی [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • معماری سازمانی معماری سازمانی جنگ شناختی در ارتش جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 133-152]
  • مکان یابی تدافعی یک روش جدید برای حل مساله مکان یابی تجهیزات نظامی برای حفاظت سایت های استراتژیک با استفاده از الگوریتم فراابتکاری آموزش و یادگیری [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • موجودیت‌ها معماری سازمانی جنگ شناختی در ارتش جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 133-152]

ن

  • نظریه بازی برنامه‌ریزی دوسطحی برای مدلسازی یک بازی مهاجم-مدافع چند هدفی با محدودیت تخصیص بودجه و حل آن با استفاده از یک رهیافت شبکه عصبی [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • نظریه بازی تخصیص بهینه منابع در جنگ سایبری با رویکرد نظریه بازی در محیط غیرقطعی [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • نظریه بازی‌ها تصمیم‌گیری در یک اقدام متقابل به کمک نظریه بازی‌ها [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 77-95]
  • نظریه بازی‌ها بررسی انواع روش‌های بازی در نظریه بازی‌ها [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 97-131]

و

  • ویژگی‌ها معماری سازمانی جنگ شناختی در ارتش جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 133-152]

ه

  • هوش مصنوعی بررسی انواع روش‌های بازی در نظریه بازی‌ها [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 97-131]