نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ارزیابی خسارت ارائه یک روش برای ارزیابی خسارت در عملیات‌های رزمی با استفاده از پردازش تصاویر [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 1-20]
  • اطلاعات نامتقارن بررسی سیاست‌های تروریستی و ضد تروریستی با استفاده از نظریه بازی‌ها [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 95-117]
  • الگوریتم آموزش و یادگیری یک روش جدید برای حل مساله مکان یابی تجهیزات نظامی برای حفاظت سایت های استراتژیک با استفاده از الگوریتم فراابتکاری آموزش و یادگیری [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • الگوهای تصمیم‌گیری الگوهای تصمیم گیری و تکنیک‌های پرکاربرد در بازی جنگ [دوره 3، شماره 6، 1399]

ب

  • بازی امنیتی تخصیص بهینه منابع امنیتی با استفاده از نظریه بازی‌ها [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 41-55]
  • بازی امنیتی حل بازی‌های امنیتی چند‌هدفی با عایدی‌های بازه‌ای [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 71-90]
  • بازی جنگ کاربرد نظریه بازی در تحلیل دفاع موشکی ضد بالستیک [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 21-40]
  • بازی جنگ بازی‌های سرهنگ بلاتو و سرهنگ ریچارد [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 78-94]
  • بازی جنگ نقش بازی جنگ در ارتقاء توان تصمیم‌گیری فرماندهان نیروهای مسلح [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 55-70]
  • بازی جنگ کاربرد مسأله ممانعت از حداکثر جریان در بازی جنگ زمینی [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • بازی جنگ فن‌آوری‌ها و روش‌های اجرای بازی جنگ سایبری [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • بازی جنگ الگوهای تصمیم گیری و تکنیک‌های پرکاربرد در بازی جنگ [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • بازی جنگ در سطح راهبردی بازی دیفرانسیلی و بازی جنگ در سطح راهبردی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 23-38]
  • بازی دیفرانسیلی بازی دیفرانسیلی و بازی جنگ در سطح راهبردی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 23-38]
  • بازی سرهنگ بلاتو بازی‌های سرهنگ بلاتو و سرهنگ ریچارد [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 78-94]
  • بازی سرهنگ ریچارد بازی‌های سرهنگ بلاتو و سرهنگ ریچارد [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 78-94]
  • بازی فرم گسترده بررسی سیاست‌های تروریستی و ضد تروریستی با استفاده از نظریه بازی‌ها [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 95-117]
  • بازی مجموع ثابت کاربرد نظریه بازی در تحلیل دفاع موشکی ضد بالستیک [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 21-40]
  • بازی مجموع صفر کاربرد نظریه بازی در تحلیل دفاع موشکی ضد بالستیک [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 21-40]
  • بازی مجموع صفر مدل‌سازی مسائل جنگ الکترونیک با استفاده از بازی مجموع صفر [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 7-22]
  • بازی مهاجم-مدافع برنامه‌ریزی دوسطحی برای مدلسازی یک بازی مهاجم-مدافع چند هدفی با محدودیت تخصیص بودجه و حل آن با استفاده از یک رهیافت شبکه عصبی [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • بازی وارسازی فن‌آوری‌ها و روش‌های اجرای بازی جنگ سایبری [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • برنامه ریزی دوسطحی یک روش جدید برای حل مساله مکان یابی تجهیزات نظامی برای حفاظت سایت های استراتژیک با استفاده از الگوریتم فراابتکاری آموزش و یادگیری [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • برنامه‌ریزی غیرقطعی تخصیص بهینه منابع در جنگ سایبری با رویکرد نظریه بازی در محیط غیرقطعی [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • بهینه‌سازی چند هدفی حل بازی‌های امنیتی چند‌هدفی با عایدی‌های بازه‌ای [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 71-90]
  • بهینه‌سازی چندهدفی تخصیص بهینه منابع امنیتی با استفاده از نظریه بازی‌ها [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 41-55]
  • بهینه‌سازی دوسطحی برنامه‌ریزی دوسطحی برای مدلسازی یک بازی مهاجم-مدافع چند هدفی با محدودیت تخصیص بودجه و حل آن با استفاده از یک رهیافت شبکه عصبی [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • بیشترین جریان کاربرد مسأله ممانعت از حداکثر جریان در بازی جنگ زمینی [دوره 3، شماره 6، 1399]

پ

  • پدافند انفعالی تخصیص بهینه منابع دفاعی بین دو رویکرد دفاع فعال و دفاع انفعالی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 91-99]
  • پدافند زمینی کاربرد مسأله ممانعت از حداکثر جریان در بازی جنگ زمینی [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • پردازش تصاویر ارائه یک روش برای ارزیابی خسارت در عملیات‌های رزمی با استفاده از پردازش تصاویر [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 1-20]

ت

  • تجمیع سرمایه هزینه نظامی و رشد اقتصادی تصادفی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 56-77]
  • تجهیزات جنگی مکانیابی تجهیزات جنگی در خط مقدم: مدل و روش حل [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 39-54]
  • تحقیق در عملیات مدل‌سازی مسائل جنگ الکترونیک با استفاده از بازی مجموع صفر [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 7-22]
  • تخصیص بودجه برنامه‌ریزی دوسطحی برای مدلسازی یک بازی مهاجم-مدافع چند هدفی با محدودیت تخصیص بودجه و حل آن با استفاده از یک رهیافت شبکه عصبی [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • تروریسم بررسی سیاست‌های تروریستی و ضد تروریستی با استفاده از نظریه بازی‌ها [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 95-117]
  • تشخیص اشیاء ارائه یک روش برای ارزیابی خسارت در عملیات‌های رزمی با استفاده از پردازش تصاویر [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 1-20]
  • تصمیم‌گیری نقش بازی جنگ در ارتقاء توان تصمیم‌گیری فرماندهان نیروهای مسلح [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 55-70]
  • تعادل نش بررسی سیاست‌های تروریستی و ضد تروریستی با استفاده از نظریه بازی‌ها [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 95-117]
  • تمایل به جنگ تخصیص بهینه منابع دفاعی بین دو رویکرد دفاع فعال و دفاع انفعالی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 91-99]

ج

  • جنگ الکترونیک مدل‌سازی مسائل جنگ الکترونیک با استفاده از بازی مجموع صفر [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 7-22]

ح

  • حفاظت یک روش جدید برای حل مساله مکان یابی تجهیزات نظامی برای حفاظت سایت های استراتژیک با استفاده از الگوریتم فراابتکاری آموزش و یادگیری [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • حمله تخصیص بهینه منابع دفاعی بین دو رویکرد دفاع فعال و دفاع انفعالی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 91-99]
  • حمله سایبری تخصیص بهینه منابع در جنگ سایبری با رویکرد نظریه بازی در محیط غیرقطعی [دوره 3، شماره 6، 1399]

خ

  • خط مقدم مکانیابی تجهیزات جنگی در خط مقدم: مدل و روش حل [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 39-54]

د

  • دفاع سایبری تخصیص بهینه منابع در جنگ سایبری با رویکرد نظریه بازی در محیط غیرقطعی [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • دفاع فعال تخصیص بهینه منابع دفاعی بین دو رویکرد دفاع فعال و دفاع انفعالی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 91-99]
  • دفاع موشکی کاربرد نظریه بازی در تحلیل دفاع موشکی ضد بالستیک [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 21-40]

ر

  • راهبرد بهینه تخصیص بهینه منابع امنیتی با استفاده از نظریه بازی‌ها [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 41-55]
  • راهبرد بهینه حل بازی‌های امنیتی چند‌هدفی با عایدی‌های بازه‌ای [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 71-90]
  • رشد تصادفی هزینه نظامی و رشد اقتصادی تصادفی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 56-77]
  • رقابت تسلیحاتی هزینه نظامی و رشد اقتصادی تصادفی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 56-77]

س

  • سایبر فن‌آوری‌ها و روش‌های اجرای بازی جنگ سایبری [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • سناریوی بازی فن‌آوری‌ها و روش‌های اجرای بازی جنگ سایبری [دوره 3، شماره 6، 1399]

ش

  • شبکه‌های عصبی برنامه‌ریزی دوسطحی برای مدلسازی یک بازی مهاجم-مدافع چند هدفی با محدودیت تخصیص بودجه و حل آن با استفاده از یک رهیافت شبکه عصبی [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • شبیه‌سازی الگوهای تصمیم گیری و تکنیک‌های پرکاربرد در بازی جنگ [دوره 3، شماره 6، 1399]

ط

  • طبقه‌بند آبشاری هار ارائه یک روش برای ارزیابی خسارت در عملیات‌های رزمی با استفاده از پردازش تصاویر [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 1-20]

ق

  • قواعد بازی نقش بازی جنگ در ارتقاء توان تصمیم‌گیری فرماندهان نیروهای مسلح [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 55-70]

ک

  • کنترل بهینه بازی دیفرانسیلی و بازی جنگ در سطح راهبردی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 23-38]

م

  • مدل‌های تصمیم‌گیری الگوهای تصمیم گیری و تکنیک‌های پرکاربرد در بازی جنگ [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • مسأله‌ی کمترین هزینه‌ی جریان مکانیابی تجهیزات جنگی در خط مقدم: مدل و روش حل [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 39-54]
  • مساله ممانعت کاربرد مسأله ممانعت از حداکثر جریان در بازی جنگ زمینی [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • مسایل NP-سخت مکانیابی تجهیزات جنگی در خط مقدم: مدل و روش حل [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 39-54]
  • مسایل موقعیت یابی مکانیابی تجهیزات جنگی در خط مقدم: مدل و روش حل [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 39-54]
  • مکان یابی تدافعی یک روش جدید برای حل مساله مکان یابی تجهیزات نظامی برای حفاظت سایت های استراتژیک با استفاده از الگوریتم فراابتکاری آموزش و یادگیری [دوره 3، شماره 6، 1399]

ن

  • نظریه بازی کاربرد نظریه بازی در تحلیل دفاع موشکی ضد بالستیک [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 21-40]
  • نظریه بازی بازی‌های سرهنگ بلاتو و سرهنگ ریچارد [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 78-94]
  • نظریه بازی مدل‌سازی مسائل جنگ الکترونیک با استفاده از بازی مجموع صفر [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 7-22]
  • نظریه بازی برنامه‌ریزی دوسطحی برای مدلسازی یک بازی مهاجم-مدافع چند هدفی با محدودیت تخصیص بودجه و حل آن با استفاده از یک رهیافت شبکه عصبی [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • نظریه بازی تخصیص بهینه منابع در جنگ سایبری با رویکرد نظریه بازی در محیط غیرقطعی [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • نظریه بازی‌ها بررسی سیاست‌های تروریستی و ضد تروریستی با استفاده از نظریه بازی‌ها [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 95-117]
  • نظریه عدم قطعیت تخصیص بهینه منابع امنیتی با استفاده از نظریه بازی‌ها [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 41-55]
  • نظریه‌ی بازی تخصیص بهینه منابع امنیتی با استفاده از نظریه بازی‌ها [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 41-55]
  • نظریه‌ی بازی حل بازی‌های امنیتی چند‌هدفی با عایدی‌های بازه‌ای [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 71-90]

ه

  • هزینه نظامی هزینه نظامی و رشد اقتصادی تصادفی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 56-77]
  • هزینه‌های نظامی بازی دیفرانسیلی و بازی جنگ در سطح راهبردی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 23-38]