نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آماره مرتبه بالا تشخیص مدولاسیون در کانال های محوشونده چندمسیری با استفاده از ویژگی های آماری مرتبه بالا و طبقه بند SVM بهینه شده [(مقالات آماده انتشار)]
  • آینده‌نگاری آینده‌نگار‌ی سیگنال‌های ضعیف تغییر در پیشایند بازی جنگ‌ ترکیبی روسیه علیه‌ اوکراین [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 85-106]

ا

  • اثرات موج و دود انفجار جایابی بهینه تولید پراکنده ها و سوئچینگ هوشمند میکروگریدها به منظور افزایش تاب آوری مراکز استراتژیک با الگوریتم HCCA [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 47-75]
  • اجرای بازی عوامل مؤثر در طراحی و اجرای بازی جنگ [دوره 6، شماره 12، 1402، صفحه 7-34]
  • ارتش بکارگیری دانش مدیریت پروژه در اجرای رزمایش (مطالعه موردی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران) [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 39-66]
  • ارزیابی خسارت ارائه یک روش برای ارزیابی خسارت در عملیات‌های رزمی با استفاده از پردازش تصاویر [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 1-20]
  • استراتژی کاربرد اولویت‏‌بندی استراتژی‌‏های تعیین کننده صحنه نبرد با رویکرد بازی جنگ در سامانه فرماندهی و کنترل [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 7-37]
  • اطلاعات نامتقارن بررسی سیاست‌های تروریستی و ضد تروریستی با استفاده از نظریه بازی‌ها [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 95-117]
  • اقدام متقابل تصمیم‌گیری در یک اقدام متقابل به کمک نظریه بازی‌ها [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 77-95]
  • الگوبرداری تاثیر و نقش الگوی بازی جنگ در فرماندهی و کنترل در عرصه‌های نظامی کشور [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 33-50]
  • الگوریتم آموزش و یادگیری یک روش جدید برای حل مساله مکان یابی تجهیزات نظامی برای حفاظت سایت های استراتژیک با استفاده از الگوریتم فراابتکاری آموزش و یادگیری [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • الگوریتم بروت-فورس شبیه‌سازی بازی سرهنگ بلاتو با استفاده از الگوریتم ژنتیک [دوره 6، شماره 12، 1402، صفحه 55-83]
  • الگوریتم ژنتیک شبیه‌سازی بازی سرهنگ بلاتو با استفاده از الگوریتم ژنتیک [دوره 6، شماره 12، 1402، صفحه 55-83]
  • الگوریتم مسیریابی مسیریابی مبتنی بر هوش مصنوعی در بازی جنگ زمینی [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 25-46]
  • الگوهای تصمیم‌گیری الگوهای تصمیم گیری و تکنیک‌های پرکاربرد در بازی جنگ [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • امنیت سایبری کاربردهای بلاک‏چین در حوزه فرماندهی و کنترل شناختی [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 51-75]
  • امنیت کلان داده چالش‌ها و الزامات امنیتی بکارگیری فناوری کلان داده در توسعه شبکه‌های فرماندهی و کنترل نسل جدید [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 103-140]
  • انسجام‌بخش شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر ارتقاء قدرت نرم ارتش جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 77-101]
  • انعطاف پذیری جایابی بهینه تولید پراکنده ها و سوئچینگ هوشمند میکروگریدها به منظور افزایش تاب آوری مراکز استراتژیک با الگوریتم HCCA [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 47-75]
  • انواع بازی‌ها بررسی انواع روش‌های بازی در نظریه بازی‌ها [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 97-131]
  • اولویت‏‌بندی کاربرد اولویت‏‌بندی استراتژی‌‏های تعیین کننده صحنه نبرد با رویکرد بازی جنگ در سامانه فرماندهی و کنترل [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 7-37]
  • ایران- ترکیه بازی جنگ ایران و ترکیه [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 85-105]
  • ایمنی و امنیت بهینه‌سازی استوار قطارهای ویژه ی حمل و نقل تسهیلات نیروهای مسلح در جغرافیای شبکه ریلی [دوره 6، شماره 12، 1402، صفحه 35-54]

ب

  • بازدارندگی تصمیم‌گیری در یک اقدام متقابل به کمک نظریه بازی‌ها [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 77-95]
  • بازی امنیتی تخصیص بهینه منابع امنیتی با استفاده از نظریه بازی‌ها [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 41-55]
  • بازی امنیتی حل بازی‌های امنیتی چند‌هدفی با عایدی‌های بازه‌ای [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 71-90]
  • بازی امنیتی تخصیص نیرو در مرزهای زمینی ایران در صورت حمله همسایگان با استفاده از بازی های امنیتی فازی [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 29-50]
  • بازی جنگ کاربرد نظریه بازی در تحلیل دفاع موشکی ضد بالستیک [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 21-40]
  • بازی جنگ بازی‌های سرهنگ بلاتو و سرهنگ ریچارد [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 78-94]
  • بازی جنگ نقش بازی جنگ در ارتقاء توان تصمیم‌گیری فرماندهان نیروهای مسلح [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 55-70]
  • بازی جنگ کاربرد مسأله ممانعت از حداکثر جریان در بازی جنگ زمینی [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • بازی جنگ فن‌آوری‌ها و روش‌های اجرای بازی جنگ سایبری [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • بازی جنگ الگوهای تصمیم گیری و تکنیک‌های پرکاربرد در بازی جنگ [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • بازی جنگ اهمیت بازی جنگ و ارتقاء قدرت تصمیم‏ گیری در سامانه فرماندهی و کنترل [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 55-75]
  • بازی جنگ تاثیر و نقش الگوی بازی جنگ در فرماندهی و کنترل در عرصه‌های نظامی کشور [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 33-50]
  • بازی جنگ کاربرد اولویت‏‌بندی استراتژی‌‏های تعیین کننده صحنه نبرد با رویکرد بازی جنگ در سامانه فرماندهی و کنترل [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 7-37]
  • بازی جنگ بازی جنگ ایران و ترکیه [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 85-105]
  • بازی جنگ ماتریس بازی جنگ توپخانه در همگام‏‌سازی آن با بازی جنگ تیپ در تک هماهنگ شده [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 147-164]
  • بازی جنگ عوامل مؤثر در طراحی و اجرای بازی جنگ [دوره 6، شماره 12، 1402، صفحه 7-34]
  • بازی جنگ ترکیبی روسیه علیه اوکراین آینده‌نگار‌ی سیگنال‌های ضعیف تغییر در پیشایند بازی جنگ‌ ترکیبی روسیه علیه‌ اوکراین [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 85-106]
  • بازی جنگ در سطح راهبردی بازی دیفرانسیلی و بازی جنگ در سطح راهبردی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 23-38]
  • بازی دیفرانسیلی بازی دیفرانسیلی و بازی جنگ در سطح راهبردی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 23-38]
  • بازی سرهنگ بلاتو بازی‌های سرهنگ بلاتو و سرهنگ ریچارد [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 78-94]
  • بازی سرهنگ ریچارد بازی‌های سرهنگ بلاتو و سرهنگ ریچارد [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 78-94]
  • بازی فرم گسترده بررسی سیاست‌های تروریستی و ضد تروریستی با استفاده از نظریه بازی‌ها [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 95-117]
  • بازی مجموع ثابت کاربرد نظریه بازی در تحلیل دفاع موشکی ضد بالستیک [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 21-40]
  • بازی مجموع صفر کاربرد نظریه بازی در تحلیل دفاع موشکی ضد بالستیک [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 21-40]
  • بازی مجموع صفر مدل‌سازی مسائل جنگ الکترونیک با استفاده از بازی مجموع صفر [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 7-22]
  • بازی مهاجم-مدافع برنامه‌ریزی دوسطحی برای مدلسازی یک بازی مهاجم-مدافع چند هدفی با محدودیت تخصیص بودجه و حل آن با استفاده از یک رهیافت شبکه عصبی [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • بازی های فازی تخصیص نیرو در مرزهای زمینی ایران در صورت حمله همسایگان با استفاده از بازی های امنیتی فازی [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 29-50]
  • بازی وارسازی فن‌آوری‌ها و روش‌های اجرای بازی جنگ سایبری [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • بانک اطلاعاتی تحلیلی الگوی فرماندهی و کنترل یکپارچه هوشمند با رویکرد تحلیل داده حسگری [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 107-123]
  • بانک اطلاعاتی رابطه‌ای الگوی فرماندهی و کنترل یکپارچه هوشمند با رویکرد تحلیل داده حسگری [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 107-123]
  • برنامه‌ریزی بررسی کارکردهای مدیریتی مؤثر بر فرآیند تصمیم‌گیری عملیات جنگ الکترونیک نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نبرد ناهمتراز [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 145-169]
  • برنامه ریزی دوسطحی یک روش جدید برای حل مساله مکان یابی تجهیزات نظامی برای حفاظت سایت های استراتژیک با استفاده از الگوریتم فراابتکاری آموزش و یادگیری [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • برنامه‌ریزی غیرقطعی تخصیص بهینه منابع در جنگ سایبری با رویکرد نظریه بازی در محیط غیرقطعی [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • بلاک‎چین کاربردهای بلاک‏چین در حوزه فرماندهی و کنترل شناختی [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 51-75]
  • بهینه‌سازی چند هدفی حل بازی‌های امنیتی چند‌هدفی با عایدی‌های بازه‌ای [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 71-90]
  • بهینه‌سازی چندهدفی تخصیص بهینه منابع امنیتی با استفاده از نظریه بازی‌ها [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 41-55]
  • بهینه سازی چند هدفی تخصیص نیرو در مرزهای زمینی ایران در صورت حمله همسایگان با استفاده از بازی های امنیتی فازی [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 29-50]
  • بهینه‌سازی دوسطحی برنامه‌ریزی دوسطحی برای مدلسازی یک بازی مهاجم-مدافع چند هدفی با محدودیت تخصیص بودجه و حل آن با استفاده از یک رهیافت شبکه عصبی [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • بهینه‌سازی کرنل تشخیص مدولاسیون در کانال های محوشونده چندمسیری با استفاده از ویژگی های آماری مرتبه بالا و طبقه بند SVM بهینه شده [(مقالات آماده انتشار)]
  • بودجه فرهنگی طراحی یک مدل ریاضی جهت تخصیص بودجه در پادگان‌های آموزشی نیروهای مسلح [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 7-36]
  • بیشترین جریان کاربرد مسأله ممانعت از حداکثر جریان در بازی جنگ زمینی [دوره 3، شماره 6، 1399]

پ

  • پدافند انفعالی تخصیص بهینه منابع دفاعی بین دو رویکرد دفاع فعال و دفاع انفعالی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 91-99]
  • پدافند زمینی کاربرد مسأله ممانعت از حداکثر جریان در بازی جنگ زمینی [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • پدافند هوایی بکارگیری دانش مدیریت پروژه در اجرای رزمایش (مطالعه موردی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران) [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 39-66]
  • پردازش تصاویر ارائه یک روش برای ارزیابی خسارت در عملیات‌های رزمی با استفاده از پردازش تصاویر [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 1-20]
  • پرواز ازدحامی ریزپرنده مدل‌سازی و مسیریابی بهینه‌ی حملات ازدحامی ریزپرنده‌ها در عملیات‌های شبکه محور [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 51-69]
  • پرواز با دستگاه بررسی میزان تأثیر به‌کارگیری شبیه‌ساز پایه ثابت بالگرد 205 بر آموزش دانشجویان خلبانی(مطالعه موردی، سال‌های 1399-1394) [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 141-160]
  • پرواز بادید بررسی میزان تأثیر به‌کارگیری شبیه‌ساز پایه ثابت بالگرد 205 بر آموزش دانشجویان خلبانی(مطالعه موردی، سال‌های 1399-1394) [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 141-160]
  • پوشش راداری بررسی عملکرد رادارهای کشف در مدیریت صحنه نبرد [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 37-54]
  • پیشایند آینده‌نگار‌ی سیگنال‌های ضعیف تغییر در پیشایند بازی جنگ‌ ترکیبی روسیه علیه‌ اوکراین [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 85-106]

ت

  • تاب‌آوری" امکان‌سنجی بهره‌برداری از مدل‌سازی ماژولار، جایگزین ساختار لایه‌ای در شبکه‌های فرماندهی و کنترل (مطالعه موردی : جنگ اوکراین) [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 7-31]
  • تجمیع سرمایه هزینه نظامی و رشد اقتصادی تصادفی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 56-77]
  • تجهیزات جنگی مکانیابی تجهیزات جنگی در خط مقدم: مدل و روش حل [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 39-54]
  • تجهیزات و تسلیحات جنگی بهینه‌سازی استوار قطارهای ویژه ی حمل و نقل تسهیلات نیروهای مسلح در جغرافیای شبکه ریلی [دوره 6، شماره 12، 1402، صفحه 35-54]
  • تحقیق در عملیات مدل‌سازی مسائل جنگ الکترونیک با استفاده از بازی مجموع صفر [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 7-22]
  • تخصیص بودجه برنامه‌ریزی دوسطحی برای مدلسازی یک بازی مهاجم-مدافع چند هدفی با محدودیت تخصیص بودجه و حل آن با استفاده از یک رهیافت شبکه عصبی [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • تخصیص بودجه طراحی یک مدل ریاضی جهت تخصیص بودجه در پادگان‌های آموزشی نیروهای مسلح [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 7-36]
  • تخصیص پویای منابع مدل‌سازی و مسیریابی بهینه‌ی حملات ازدحامی ریزپرنده‌ها در عملیات‌های شبکه محور [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 51-69]
  • تروریسم بررسی سیاست‌های تروریستی و ضد تروریستی با استفاده از نظریه بازی‌ها [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 95-117]
  • تشخیص اشیاء ارائه یک روش برای ارزیابی خسارت در عملیات‌های رزمی با استفاده از پردازش تصاویر [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 1-20]
  • تشخیص مدولاسیون تشخیص مدولاسیون در کانال های محوشونده چندمسیری با استفاده از ویژگی های آماری مرتبه بالا و طبقه بند SVM بهینه شده [(مقالات آماده انتشار)]
  • تصمیم‌سازی ماتریس بازی جنگ توپخانه در همگام‏‌سازی آن با بازی جنگ تیپ در تک هماهنگ شده [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 147-164]
  • تصمیم‌گیری نقش بازی جنگ در ارتقاء توان تصمیم‌گیری فرماندهان نیروهای مسلح [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 55-70]
  • تصمیم‌گیری اهمیت بازی جنگ و ارتقاء قدرت تصمیم‏ گیری در سامانه فرماندهی و کنترل [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 55-75]
  • تصمیم‌گیری چند معیاره طراحی یک مدل ریاضی جهت تخصیص بودجه در پادگان‌های آموزشی نیروهای مسلح [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 7-36]
  • تعادل نش بررسی سیاست‌های تروریستی و ضد تروریستی با استفاده از نظریه بازی‌ها [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 95-117]
  • تعقیب و گریز مدل‌های تعقیب و گریز در طراحی بازی جنگ [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 7-24]
  • تعیین زوایای پیش نشانه‌روی تعیین زوایای پیش نشانه‌روی یک پرتابه جهت اصابت به هدف هوایی با استفاده از شبکه عصبی [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 71-84]
  • تلفیق و تطبیق اطلاعات الگوی شبکه فرماندهی و کنترل قدرت نرم در نیرو‌های مسلح [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 67-83]
  • تمایل به جنگ تخصیص بهینه منابع دفاعی بین دو رویکرد دفاع فعال و دفاع انفعالی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 91-99]
  • توپ پدافند هوائی تعیین زوایای پیش نشانه‌روی یک پرتابه جهت اصابت به هدف هوایی با استفاده از شبکه عصبی [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 71-84]
  • توپخانه ماتریس بازی جنگ توپخانه در همگام‏‌سازی آن با بازی جنگ تیپ در تک هماهنگ شده [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 147-164]

ج

  • جغرافیای شبکه ریلی بهینه‌سازی استوار قطارهای ویژه ی حمل و نقل تسهیلات نیروهای مسلح در جغرافیای شبکه ریلی [دوره 6، شماره 12، 1402، صفحه 35-54]
  • جنگ اطلاعاتی تبیین زمینه‌ای، نظری، مفهومی و کاربردی جنگ شناختی مطالعه موردی روسیه [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 103-143]
  • جنگ الکترونیک مدل‌سازی مسائل جنگ الکترونیک با استفاده از بازی مجموع صفر [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 7-22]
  • جنگ الکترونیک بررسی عملکرد رادارهای کشف در مدیریت صحنه نبرد [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 37-54]
  • جنگ الکترونیک بررسی کارکردهای مدیریتی مؤثر بر فرآیند تصمیم‌گیری عملیات جنگ الکترونیک نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نبرد ناهمتراز [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 145-169]
  • جنگ شناختی معماری سازمانی جنگ شناختی در ارتش جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 133-152]
  • جنگ شناختی تبیین زمینه‌ای، نظری، مفهومی و کاربردی جنگ شناختی مطالعه موردی روسیه [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 103-143]

ح

  • حسابان کسری شبیه‌سازی بازی جنگ زمینی با استفاده از معادلات دیفرانسیل لانچستر کسری [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 7-28]
  • حفاظت یک روش جدید برای حل مساله مکان یابی تجهیزات نظامی برای حفاظت سایت های استراتژیک با استفاده از الگوریتم فراابتکاری آموزش و یادگیری [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • حمله تخصیص بهینه منابع دفاعی بین دو رویکرد دفاع فعال و دفاع انفعالی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 91-99]
  • حمله سایبری تخصیص بهینه منابع در جنگ سایبری با رویکرد نظریه بازی در محیط غیرقطعی [دوره 3، شماره 6، 1399]

خ

  • خط مقدم مکانیابی تجهیزات جنگی در خط مقدم: مدل و روش حل [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 39-54]

د

  • دایکسترا تحلیل و مقایسه‌ی الگوریتم‌های مسیریابی برای یافتن کوتاه‌ترین مسیر برای مسائل قابل تبدیل به گراف [دوره 6، شماره 12، 1402، صفحه 85-114]
  • دفاع سایبری تخصیص بهینه منابع در جنگ سایبری با رویکرد نظریه بازی در محیط غیرقطعی [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • دفاع فعال تخصیص بهینه منابع دفاعی بین دو رویکرد دفاع فعال و دفاع انفعالی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 91-99]
  • دفاع لایه‌ای امکان‌سنجی بهره‌برداری از مدل‌سازی ماژولار، جایگزین ساختار لایه‌ای در شبکه‌های فرماندهی و کنترل (مطالعه موردی : جنگ اوکراین) [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 7-31]
  • دفاع موشکی کاربرد نظریه بازی در تحلیل دفاع موشکی ضد بالستیک [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 21-40]

ر

  • رادار کشف بررسی عملکرد رادارهای کشف در مدیریت صحنه نبرد [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 37-54]
  • راهبرد مدل‌های تعقیب و گریز در طراحی بازی جنگ [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 7-24]
  • راهبرد بهینه تخصیص بهینه منابع امنیتی با استفاده از نظریه بازی‌ها [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 41-55]
  • راهبرد بهینه حل بازی‌های امنیتی چند‌هدفی با عایدی‌های بازه‌ای [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 71-90]
  • راه‏کار ماتریس بازی جنگ توپخانه در همگام‏‌سازی آن با بازی جنگ تیپ در تک هماهنگ شده [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 147-164]
  • رایانش ابری جایگاه مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی در سازمان‌های تحت شبکه بلادرنگ با بهره بردن از فضای ابری [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 107-145]
  • رزمایش بکارگیری دانش مدیریت پروژه در اجرای رزمایش (مطالعه موردی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران) [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 39-66]
  • رشد تصادفی هزینه نظامی و رشد اقتصادی تصادفی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 56-77]
  • رقابت تسلیحاتی هزینه نظامی و رشد اقتصادی تصادفی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 56-77]
  • روش‌های چندگامی شبیه‌سازی بازی جنگ زمینی با استفاده از معادلات دیفرانسیل لانچستر کسری [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 7-28]
  • روش‌های وزن‌دهی طراحی یک مدل ریاضی جهت تخصیص بودجه در پادگان‌های آموزشی نیروهای مسلح [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 7-36]

س

  • ساختار ماژولار امکان‌سنجی بهره‌برداری از مدل‌سازی ماژولار، جایگزین ساختار لایه‌ای در شبکه‌های فرماندهی و کنترل (مطالعه موردی : جنگ اوکراین) [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 7-31]
  • سامانه فرماندهی و کنترل چالش‌ها و الزامات امنیتی بکارگیری فناوری کلان داده در توسعه شبکه‌های فرماندهی و کنترل نسل جدید [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 103-140]
  • سامانه فرماندهی و کنترل الگوی فرماندهی و کنترل یکپارچه هوشمند با رویکرد تحلیل داده حسگری [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 107-123]
  • سایبر فن‌آوری‌ها و روش‌های اجرای بازی جنگ سایبری [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • سبک رهبری بررسی کارکردهای مدیریتی مؤثر بر فرآیند تصمیم‌گیری عملیات جنگ الکترونیک نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نبرد ناهمتراز [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 145-169]
  • سرباز طراحی یک مدل ریاضی جهت تخصیص بودجه در پادگان‌های آموزشی نیروهای مسلح [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 7-36]
  • سرهنگ بلاتو شبیه‌سازی بازی سرهنگ بلاتو با استفاده از الگوریتم ژنتیک [دوره 6، شماره 12، 1402، صفحه 55-83]
  • سناریوی بازی فن‌آوری‌ها و روش‌های اجرای بازی جنگ سایبری [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • سیستم‌عامل ‌تحت شبکه‌ سازمانی جایگاه مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی در سازمان‌های تحت شبکه بلادرنگ با بهره بردن از فضای ابری [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 107-145]
  • سیستم مدیریت متمرکز کانال‌های ارتباطی جایگاه مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی در سازمان‌های تحت شبکه بلادرنگ با بهره بردن از فضای ابری [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 107-145]
  • سیگنال‌های ضعیف تغییر آینده‌نگار‌ی سیگنال‌های ضعیف تغییر در پیشایند بازی جنگ‌ ترکیبی روسیه علیه‌ اوکراین [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 85-106]

ش

  • شبکه عصبی تعیین زوایای پیش نشانه‌روی یک پرتابه جهت اصابت به هدف هوایی با استفاده از شبکه عصبی [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 71-84]
  • شبکه‌های عصبی برنامه‌ریزی دوسطحی برای مدلسازی یک بازی مهاجم-مدافع چند هدفی با محدودیت تخصیص بودجه و حل آن با استفاده از یک رهیافت شبکه عصبی [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • شبیه‌ساز بررسی میزان تأثیر به‌کارگیری شبیه‌ساز پایه ثابت بالگرد 205 بر آموزش دانشجویان خلبانی(مطالعه موردی، سال‌های 1399-1394) [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 141-160]
  • شبیه‌سازی الگوهای تصمیم گیری و تکنیک‌های پرکاربرد در بازی جنگ [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • شبیه‌سازی عددی شبیه‌سازی بازی جنگ زمینی با استفاده از معادلات دیفرانسیل لانچستر کسری [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 7-28]
  • شطرنج مدل‌های تعقیب و گریز در طراحی بازی جنگ [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 7-24]
  • شناخت تبیین زمینه‌ای، نظری، مفهومی و کاربردی جنگ شناختی مطالعه موردی روسیه [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 103-143]

ص

  • صحنه نبرد کاربردهای فناوری هوش مصنوعی در سامانه‌های فرماندهی و کنترل هوشمند [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 77-101]
  • صحنه نبرد کاربرد اولویت‏‌بندی استراتژی‌‏های تعیین کننده صحنه نبرد با رویکرد بازی جنگ در سامانه فرماندهی و کنترل [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 7-37]

ط

  • طبقه‌بند آبشاری هار ارائه یک روش برای ارزیابی خسارت در عملیات‌های رزمی با استفاده از پردازش تصاویر [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 1-20]
  • طراحی بازی عوامل مؤثر در طراحی و اجرای بازی جنگ [دوره 6، شماره 12، 1402، صفحه 7-34]

ع

  • عرضه نظامی تاثیر و نقش الگوی بازی جنگ در فرماندهی و کنترل در عرصه‌های نظامی کشور [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 33-50]
  • علوم شناختی تبیین زمینه‌ای، نظری، مفهومی و کاربردی جنگ شناختی مطالعه موردی روسیه [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 103-143]
  • عملیات روانی الگوی شبکه فرماندهی و کنترل قدرت نرم در نیرو‌های مسلح [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 67-83]
  • عملیات‌ شبکه‌محور مدل‌سازی و مسیریابی بهینه‌ی حملات ازدحامی ریزپرنده‌ها در عملیات‌های شبکه محور [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 51-69]

ف

  • فرآیند تصمیم‌گیری بررسی کارکردهای مدیریتی مؤثر بر فرآیند تصمیم‌گیری عملیات جنگ الکترونیک نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نبرد ناهمتراز [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 145-169]
  • فرایندها معماری سازمانی جنگ شناختی در ارتش جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 133-152]
  • فرماندهی اهمیت بازی جنگ و ارتقاء قدرت تصمیم‏ گیری در سامانه فرماندهی و کنترل [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 55-75]
  • فرماندهی تاثیر و نقش الگوی بازی جنگ در فرماندهی و کنترل در عرصه‌های نظامی کشور [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 33-50]
  • فرماندهی کنترل الگوی شبکه فرماندهی و کنترل قدرت نرم در نیرو‌های مسلح [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 67-83]
  • فرماندهی و کنترل کاربردهای بلاک‏چین در حوزه فرماندهی و کنترل شناختی [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 51-75]
  • فرماندهی و کنترل کاربردهای فناوری هوش مصنوعی در سامانه‌های فرماندهی و کنترل هوشمند [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 77-101]
  • فرماندهی و کنترل کاربرد اولویت‏‌بندی استراتژی‌‏های تعیین کننده صحنه نبرد با رویکرد بازی جنگ در سامانه فرماندهی و کنترل [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 7-37]
  • فرماندهی و کنترل شناختی کاربردهای بلاک‏چین در حوزه فرماندهی و کنترل شناختی [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 51-75]
  • فضای بازی بررسی انواع روش‌های بازی در نظریه بازی‌ها [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 97-131]
  • فناوری کاربردهای بلاک‏چین در حوزه فرماندهی و کنترل شناختی [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 51-75]
  • فناوری کاربردهای فناوری هوش مصنوعی در سامانه‌های فرماندهی و کنترل هوشمند [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 77-101]
  • فناوری کلان داده چالش‌ها و الزامات امنیتی بکارگیری فناوری کلان داده در توسعه شبکه‌های فرماندهی و کنترل نسل جدید [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 103-140]

ق

  • قدرت نرم الگوی شبکه فرماندهی و کنترل قدرت نرم در نیرو‌های مسلح [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 67-83]
  • قواعد بازی نقش بازی جنگ در ارتقاء توان تصمیم‌گیری فرماندهان نیروهای مسلح [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 55-70]

ک

  • کانال چندمسیری تشخیص مدولاسیون در کانال های محوشونده چندمسیری با استفاده از ویژگی های آماری مرتبه بالا و طبقه بند SVM بهینه شده [(مقالات آماده انتشار)]
  • کلیدهای قطع و وصل اتوماتیک جایابی بهینه تولید پراکنده ها و سوئچینگ هوشمند میکروگریدها به منظور افزایش تاب آوری مراکز استراتژیک با الگوریتم HCCA [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 47-75]
  • کنترل اهمیت بازی جنگ و ارتقاء قدرت تصمیم‏ گیری در سامانه فرماندهی و کنترل [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 55-75]
  • کنترل تاثیر و نقش الگوی بازی جنگ در فرماندهی و کنترل در عرصه‌های نظامی کشور [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 33-50]
  • کنترل آتش تعیین زوایای پیش نشانه‌روی یک پرتابه جهت اصابت به هدف هوایی با استفاده از شبکه عصبی [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 71-84]
  • کنترل بهینه بازی دیفرانسیلی و بازی جنگ در سطح راهبردی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 23-38]
  • کوتاه‌ترین مسیر تحلیل و مقایسه‌ی الگوریتم‌های مسیریابی برای یافتن کوتاه‌ترین مسیر برای مسائل قابل تبدیل به گراف [دوره 6، شماره 12، 1402، صفحه 85-114]

م

  • ماتریس ماتریس بازی جنگ توپخانه در همگام‏‌سازی آن با بازی جنگ تیپ در تک هماهنگ شده [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 147-164]
  • مدل‌های تصمیم‌گیری الگوهای تصمیم گیری و تکنیک‌های پرکاربرد در بازی جنگ [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • مدیریت ادراک تبیین زمینه‌ای، نظری، مفهومی و کاربردی جنگ شناختی مطالعه موردی روسیه [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 103-143]
  • مدیریت پروژه بکارگیری دانش مدیریت پروژه در اجرای رزمایش (مطالعه موردی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران) [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 39-66]
  • مسأله مسیریابی تحلیل و مقایسه‌ی الگوریتم‌های مسیریابی برای یافتن کوتاه‌ترین مسیر برای مسائل قابل تبدیل به گراف [دوره 6، شماره 12، 1402، صفحه 85-114]
  • مسأله‌ی کمترین هزینه‌ی جریان مکانیابی تجهیزات جنگی در خط مقدم: مدل و روش حل [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 39-54]
  • مسئله تصمیم‌گیری تصمیم‌گیری در یک اقدام متقابل به کمک نظریه بازی‌ها [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 77-95]
  • مساله ممانعت کاربرد مسأله ممانعت از حداکثر جریان در بازی جنگ زمینی [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • مسایل NP-سخت مکانیابی تجهیزات جنگی در خط مقدم: مدل و روش حل [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 39-54]
  • مسایل موقعیت یابی مکانیابی تجهیزات جنگی در خط مقدم: مدل و روش حل [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 39-54]
  • مسیریابی مدل‌سازی و مسیریابی بهینه‌ی حملات ازدحامی ریزپرنده‌ها در عملیات‌های شبکه محور [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 51-69]
  • مسیریابی سلسله‌مراتبی مسیریابی مبتنی بر هوش مصنوعی در بازی جنگ زمینی [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 25-46]
  • مشتق کاپوتو شبیه‌سازی بازی جنگ زمینی با استفاده از معادلات دیفرانسیل لانچستر کسری [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 7-28]
  • معادلات لانچستر شبیه‌سازی بازی جنگ زمینی با استفاده از معادلات دیفرانسیل لانچستر کسری [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 7-28]
  • معماری سازمانی معماری سازمانی جنگ شناختی در ارتش جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 133-152]
  • معنویت افزایی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر ارتقاء قدرت نرم ارتش جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 77-101]
  • مقابله اقتصادی بازی جنگ ایران و ترکیه [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 85-105]
  • مقابله دفاعی بازی جنگ ایران و ترکیه [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 85-105]
  • مقابله سیاسی بازی جنگ ایران و ترکیه [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 85-105]
  • مکان یابی تدافعی یک روش جدید برای حل مساله مکان یابی تجهیزات نظامی برای حفاظت سایت های استراتژیک با استفاده از الگوریتم فراابتکاری آموزش و یادگیری [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • منابع DG جایابی بهینه تولید پراکنده ها و سوئچینگ هوشمند میکروگریدها به منظور افزایش تاب آوری مراکز استراتژیک با الگوریتم HCCA [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 47-75]
  • موجودیت‌ها معماری سازمانی جنگ شناختی در ارتش جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 133-152]
  • میدان نبرد کاربردهای بلاک‏چین در حوزه فرماندهی و کنترل شناختی [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 51-75]
  • میکروگریدها جایابی بهینه تولید پراکنده ها و سوئچینگ هوشمند میکروگریدها به منظور افزایش تاب آوری مراکز استراتژیک با الگوریتم HCCA [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 47-75]

ن

  • نظریه بازی کاربرد نظریه بازی در تحلیل دفاع موشکی ضد بالستیک [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 21-40]
  • نظریه بازی بازی‌های سرهنگ بلاتو و سرهنگ ریچارد [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 78-94]
  • نظریه بازی مدل‌سازی مسائل جنگ الکترونیک با استفاده از بازی مجموع صفر [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 7-22]
  • نظریه بازی برنامه‌ریزی دوسطحی برای مدلسازی یک بازی مهاجم-مدافع چند هدفی با محدودیت تخصیص بودجه و حل آن با استفاده از یک رهیافت شبکه عصبی [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • نظریه بازی تخصیص بهینه منابع در جنگ سایبری با رویکرد نظریه بازی در محیط غیرقطعی [دوره 3، شماره 6، 1399]
  • نظریه ‌بازی‌ها شبیه‌سازی بازی سرهنگ بلاتو با استفاده از الگوریتم ژنتیک [دوره 6، شماره 12، 1402، صفحه 55-83]
  • نظریه بازی‌ها بررسی سیاست‌های تروریستی و ضد تروریستی با استفاده از نظریه بازی‌ها [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 95-117]
  • نظریه بازی‌ها تصمیم‌گیری در یک اقدام متقابل به کمک نظریه بازی‌ها [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 77-95]
  • نظریه بازی‌ها بررسی انواع روش‌های بازی در نظریه بازی‌ها [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 97-131]
  • نظریه بازی ها تخصیص نیرو در مرزهای زمینی ایران در صورت حمله همسایگان با استفاده از بازی های امنیتی فازی [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 29-50]
  • نظریه عدم قطعیت تخصیص بهینه منابع امنیتی با استفاده از نظریه بازی‌ها [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 41-55]
  • نظریه‌ی بازی تخصیص بهینه منابع امنیتی با استفاده از نظریه بازی‌ها [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 41-55]
  • نظریه‌ی بازی حل بازی‌های امنیتی چند‌هدفی با عایدی‌های بازه‌ای [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 71-90]

و

  • واگن‌های نظامی بهینه‌سازی استوار قطارهای ویژه ی حمل و نقل تسهیلات نیروهای مسلح در جغرافیای شبکه ریلی [دوره 6، شماره 12، 1402، صفحه 35-54]
  • ویژگی‌ها معماری سازمانی جنگ شناختی در ارتش جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 133-152]

ه

  • هزینه نظامی هزینه نظامی و رشد اقتصادی تصادفی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 56-77]
  • هزینه‌های نظامی بازی دیفرانسیلی و بازی جنگ در سطح راهبردی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 23-38]
  • هوش مصنوعی بررسی انواع روش‌های بازی در نظریه بازی‌ها [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 97-131]
  • هوش مصنوعی کاربردهای فناوری هوش مصنوعی در سامانه‌های فرماندهی و کنترل هوشمند [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 77-101]
  • هوش مصنوعی مسیریابی مبتنی بر هوش مصنوعی در بازی جنگ زمینی [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 25-46]
  • هویت بخشی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر ارتقاء قدرت نرم ارتش جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 77-101]

ی

  • یادگیری تقویتی مسیریابی مبتنی بر هوش مصنوعی در بازی جنگ زمینی [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 25-46]
  • یکپارچه‌سازی جایگاه مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی در سازمان‌های تحت شبکه بلادرنگ با بهره بردن از فضای ابری [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 107-145]