آماره مرتبه بالاتشخیص مدولاسیون در کانال های محوشونده چندمسیری با استفاده از ویژگی های آماری مرتبه بالا و طبقه بند SVM بهینه شده [(مقالات آماده انتشار)]
آیندهنگاریآیندهنگاری سیگنالهای ضعیف تغییر در پیشایند بازی جنگ ترکیبی روسیه علیه اوکراین [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 85-106]
ا
اثرات موج و دود انفجارجایابی بهینه تولید پراکنده ها و سوئچینگ هوشمند میکروگریدها به منظور افزایش تاب آوری مراکز استراتژیک با الگوریتم HCCA [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 47-75]
اجرای بازیعوامل مؤثر در طراحی و اجرای بازی جنگ [دوره 6، شماره 12، 1402، صفحه 7-34]
ارتشبکارگیری دانش مدیریت پروژه در اجرای رزمایش (مطالعه موردی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران) [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 39-66]
ارزیابی خسارتارائه یک روش برای ارزیابی خسارت در عملیاتهای رزمی با استفاده از پردازش تصاویر [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 1-20]
استراتژیکاربرد اولویتبندی استراتژیهای تعیین کننده صحنه نبرد با رویکرد بازی جنگ در سامانه فرماندهی و کنترل [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 7-37]
اطلاعات نامتقارنبررسی سیاستهای تروریستی و ضد تروریستی با استفاده از نظریه بازیها [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 95-117]
اقدام متقابلتصمیمگیری در یک اقدام متقابل به کمک نظریه بازیها [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 77-95]
الگوبرداریتاثیر و نقش الگوی بازی جنگ در فرماندهی و کنترل در عرصههای نظامی کشور [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 33-50]
الگوریتم آموزش و یادگیرییک روش جدید برای حل مساله مکان یابی تجهیزات نظامی برای حفاظت سایت های استراتژیک با استفاده از الگوریتم فراابتکاری آموزش و یادگیری [دوره 3، شماره 6، 1399]
الگوریتم بروت-فورسشبیهسازی بازی سرهنگ بلاتو با استفاده از الگوریتم ژنتیک [دوره 6، شماره 12، 1402، صفحه 55-83]
الگوریتم ژنتیکشبیهسازی بازی سرهنگ بلاتو با استفاده از الگوریتم ژنتیک [دوره 6، شماره 12، 1402، صفحه 55-83]
الگوریتم مسیریابیمسیریابی مبتنی بر هوش مصنوعی در بازی جنگ زمینی [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 25-46]
الگوهای تصمیمگیریالگوهای تصمیم گیری و تکنیکهای پرکاربرد در بازی جنگ [دوره 3، شماره 6، 1399]
امنیت سایبریکاربردهای بلاکچین در حوزه فرماندهی و کنترل شناختی [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 51-75]
امنیت کلان دادهچالشها و الزامات امنیتی بکارگیری فناوری کلان داده در توسعه شبکههای فرماندهی و کنترل نسل جدید [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 103-140]
انسجامبخششناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر ارتقاء قدرت نرم ارتش جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 77-101]
انعطاف پذیریجایابی بهینه تولید پراکنده ها و سوئچینگ هوشمند میکروگریدها به منظور افزایش تاب آوری مراکز استراتژیک با الگوریتم HCCA [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 47-75]
انواع بازیهابررسی انواع روشهای بازی در نظریه بازیها [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 97-131]
اولویتبندیکاربرد اولویتبندی استراتژیهای تعیین کننده صحنه نبرد با رویکرد بازی جنگ در سامانه فرماندهی و کنترل [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 7-37]
ایران- ترکیهبازی جنگ ایران و ترکیه [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 85-105]
ایمنی و امنیتبهینهسازی استوار قطارهای ویژه ی حمل و نقل تسهیلات نیروهای مسلح در جغرافیای شبکه ریلی [دوره 6، شماره 12، 1402، صفحه 35-54]
ب
بازدارندگیتصمیمگیری در یک اقدام متقابل به کمک نظریه بازیها [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 77-95]
بازی امنیتیتخصیص بهینه منابع امنیتی با استفاده از نظریه بازیها [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 41-55]
بازی امنیتیحل بازیهای امنیتی چندهدفی با عایدیهای بازهای [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 71-90]
بازی امنیتیتخصیص نیرو در مرزهای زمینی ایران در صورت حمله همسایگان با استفاده از بازی های امنیتی فازی [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 29-50]
بازی جنگکاربرد نظریه بازی در تحلیل دفاع موشکی ضد بالستیک [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 21-40]
بازی جنگبازیهای سرهنگ بلاتو و سرهنگ ریچارد [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 78-94]
بازی جنگنقش بازی جنگ در ارتقاء توان تصمیمگیری فرماندهان نیروهای مسلح [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 55-70]
بازی جنگکاربرد مسأله ممانعت از حداکثر جریان در بازی جنگ زمینی [دوره 3، شماره 6، 1399]
بازی جنگفنآوریها و روشهای اجرای بازی جنگ سایبری [دوره 3، شماره 6، 1399]
بازی جنگالگوهای تصمیم گیری و تکنیکهای پرکاربرد در بازی جنگ [دوره 3، شماره 6، 1399]
بازی جنگاهمیت بازی جنگ و ارتقاء قدرت تصمیم گیری در سامانه فرماندهی و کنترل [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 55-75]
بازی جنگتاثیر و نقش الگوی بازی جنگ در فرماندهی و کنترل در عرصههای نظامی کشور [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 33-50]
بازی جنگکاربرد اولویتبندی استراتژیهای تعیین کننده صحنه نبرد با رویکرد بازی جنگ در سامانه فرماندهی و کنترل [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 7-37]
بازی جنگبازی جنگ ایران و ترکیه [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 85-105]
بازی جنگماتریس بازی جنگ توپخانه در همگامسازی آن با بازی جنگ تیپ در تک هماهنگ شده [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 147-164]
بازی جنگعوامل مؤثر در طراحی و اجرای بازی جنگ [دوره 6، شماره 12، 1402، صفحه 7-34]
بازی جنگ ترکیبی روسیه علیه اوکراینآیندهنگاری سیگنالهای ضعیف تغییر در پیشایند بازی جنگ ترکیبی روسیه علیه اوکراین [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 85-106]
بازی جنگ در سطح راهبردیبازی دیفرانسیلی و بازی جنگ در سطح راهبردی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 23-38]
بازی دیفرانسیلیبازی دیفرانسیلی و بازی جنگ در سطح راهبردی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 23-38]
بازی سرهنگ بلاتوبازیهای سرهنگ بلاتو و سرهنگ ریچارد [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 78-94]
بازی سرهنگ ریچاردبازیهای سرهنگ بلاتو و سرهنگ ریچارد [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 78-94]
بازی فرم گستردهبررسی سیاستهای تروریستی و ضد تروریستی با استفاده از نظریه بازیها [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 95-117]
بازی مجموع ثابتکاربرد نظریه بازی در تحلیل دفاع موشکی ضد بالستیک [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 21-40]
بازی مجموع صفرکاربرد نظریه بازی در تحلیل دفاع موشکی ضد بالستیک [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 21-40]
بازی مجموع صفرمدلسازی مسائل جنگ الکترونیک با استفاده از بازی مجموع صفر [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 7-22]
بازی مهاجم-مدافعبرنامهریزی دوسطحی برای مدلسازی یک بازی مهاجم-مدافع چند هدفی با محدودیت تخصیص بودجه و حل آن با استفاده از یک رهیافت شبکه عصبی [دوره 3، شماره 6، 1399]
بازی های فازیتخصیص نیرو در مرزهای زمینی ایران در صورت حمله همسایگان با استفاده از بازی های امنیتی فازی [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 29-50]
بازی وارسازیفنآوریها و روشهای اجرای بازی جنگ سایبری [دوره 3، شماره 6، 1399]
بانک اطلاعاتی تحلیلیالگوی فرماندهی و کنترل یکپارچه هوشمند با رویکرد تحلیل داده حسگری [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 107-123]
بانک اطلاعاتی رابطهایالگوی فرماندهی و کنترل یکپارچه هوشمند با رویکرد تحلیل داده حسگری [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 107-123]
برنامهریزیبررسی کارکردهای مدیریتی مؤثر بر فرآیند تصمیمگیری عملیات جنگ الکترونیک نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نبرد ناهمتراز [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 145-169]
برنامه ریزی دوسطحییک روش جدید برای حل مساله مکان یابی تجهیزات نظامی برای حفاظت سایت های استراتژیک با استفاده از الگوریتم فراابتکاری آموزش و یادگیری [دوره 3، شماره 6، 1399]
برنامهریزی غیرقطعیتخصیص بهینه منابع در جنگ سایبری با رویکرد نظریه بازی در محیط غیرقطعی [دوره 3، شماره 6، 1399]
بلاکچینکاربردهای بلاکچین در حوزه فرماندهی و کنترل شناختی [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 51-75]
بهینهسازی چند هدفیحل بازیهای امنیتی چندهدفی با عایدیهای بازهای [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 71-90]
بهینهسازی چندهدفیتخصیص بهینه منابع امنیتی با استفاده از نظریه بازیها [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 41-55]
بهینه سازی چند هدفیتخصیص نیرو در مرزهای زمینی ایران در صورت حمله همسایگان با استفاده از بازی های امنیتی فازی [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 29-50]
بهینهسازی دوسطحیبرنامهریزی دوسطحی برای مدلسازی یک بازی مهاجم-مدافع چند هدفی با محدودیت تخصیص بودجه و حل آن با استفاده از یک رهیافت شبکه عصبی [دوره 3، شماره 6، 1399]
بهینهسازی کرنلتشخیص مدولاسیون در کانال های محوشونده چندمسیری با استفاده از ویژگی های آماری مرتبه بالا و طبقه بند SVM بهینه شده [(مقالات آماده انتشار)]
بودجه فرهنگیطراحی یک مدل ریاضی جهت تخصیص بودجه در پادگانهای آموزشی نیروهای مسلح [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 7-36]
بیشترین جریانکاربرد مسأله ممانعت از حداکثر جریان در بازی جنگ زمینی [دوره 3، شماره 6، 1399]
پ
پدافند انفعالیتخصیص بهینه منابع دفاعی بین دو رویکرد دفاع فعال و دفاع انفعالی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 91-99]
پدافند زمینیکاربرد مسأله ممانعت از حداکثر جریان در بازی جنگ زمینی [دوره 3، شماره 6، 1399]
پدافند هواییبکارگیری دانش مدیریت پروژه در اجرای رزمایش (مطالعه موردی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران) [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 39-66]
پردازش تصاویرارائه یک روش برای ارزیابی خسارت در عملیاتهای رزمی با استفاده از پردازش تصاویر [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 1-20]
پرواز ازدحامی ریزپرندهمدلسازی و مسیریابی بهینهی حملات ازدحامی ریزپرندهها در عملیاتهای شبکه محور [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 51-69]
پرواز با دستگاهبررسی میزان تأثیر بهکارگیری شبیهساز پایه ثابت بالگرد 205 بر آموزش دانشجویان خلبانی(مطالعه موردی، سالهای 1399-1394) [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 141-160]
پرواز بادیدبررسی میزان تأثیر بهکارگیری شبیهساز پایه ثابت بالگرد 205 بر آموزش دانشجویان خلبانی(مطالعه موردی، سالهای 1399-1394) [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 141-160]
پوشش راداریبررسی عملکرد رادارهای کشف در مدیریت صحنه نبرد [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 37-54]
پیشایندآیندهنگاری سیگنالهای ضعیف تغییر در پیشایند بازی جنگ ترکیبی روسیه علیه اوکراین [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 85-106]
ت
تابآوری"امکانسنجی بهرهبرداری از مدلسازی ماژولار، جایگزین ساختار لایهای در شبکههای فرماندهی و کنترل (مطالعه موردی : جنگ اوکراین) [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 7-31]
تجمیع سرمایههزینه نظامی و رشد اقتصادی تصادفی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 56-77]
تجهیزات جنگیمکانیابی تجهیزات جنگی در خط مقدم: مدل و روش حل [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 39-54]
تجهیزات و تسلیحات جنگیبهینهسازی استوار قطارهای ویژه ی حمل و نقل تسهیلات نیروهای مسلح در جغرافیای شبکه ریلی [دوره 6، شماره 12، 1402، صفحه 35-54]
تحقیق در عملیاتمدلسازی مسائل جنگ الکترونیک با استفاده از بازی مجموع صفر [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 7-22]
تخصیص بودجهبرنامهریزی دوسطحی برای مدلسازی یک بازی مهاجم-مدافع چند هدفی با محدودیت تخصیص بودجه و حل آن با استفاده از یک رهیافت شبکه عصبی [دوره 3، شماره 6، 1399]
تخصیص بودجهطراحی یک مدل ریاضی جهت تخصیص بودجه در پادگانهای آموزشی نیروهای مسلح [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 7-36]
تخصیص پویای منابعمدلسازی و مسیریابی بهینهی حملات ازدحامی ریزپرندهها در عملیاتهای شبکه محور [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 51-69]
تروریسمبررسی سیاستهای تروریستی و ضد تروریستی با استفاده از نظریه بازیها [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 95-117]
تشخیص اشیاءارائه یک روش برای ارزیابی خسارت در عملیاتهای رزمی با استفاده از پردازش تصاویر [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 1-20]
تشخیص مدولاسیونتشخیص مدولاسیون در کانال های محوشونده چندمسیری با استفاده از ویژگی های آماری مرتبه بالا و طبقه بند SVM بهینه شده [(مقالات آماده انتشار)]
تصمیمسازیماتریس بازی جنگ توپخانه در همگامسازی آن با بازی جنگ تیپ در تک هماهنگ شده [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 147-164]
تصمیمگیرینقش بازی جنگ در ارتقاء توان تصمیمگیری فرماندهان نیروهای مسلح [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 55-70]
تصمیمگیریاهمیت بازی جنگ و ارتقاء قدرت تصمیم گیری در سامانه فرماندهی و کنترل [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 55-75]
تصمیمگیری چند معیارهطراحی یک مدل ریاضی جهت تخصیص بودجه در پادگانهای آموزشی نیروهای مسلح [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 7-36]
تعادل نشبررسی سیاستهای تروریستی و ضد تروریستی با استفاده از نظریه بازیها [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 95-117]
تعقیب و گریزمدلهای تعقیب و گریز در طراحی بازی جنگ [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 7-24]
تعیین زوایای پیش نشانهرویتعیین زوایای پیش نشانهروی یک پرتابه جهت اصابت به هدف هوایی با استفاده از شبکه عصبی [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 71-84]
تلفیق و تطبیق اطلاعاتالگوی شبکه فرماندهی و کنترل قدرت نرم در نیروهای مسلح [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 67-83]
تمایل به جنگتخصیص بهینه منابع دفاعی بین دو رویکرد دفاع فعال و دفاع انفعالی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 91-99]
توپ پدافند هوائیتعیین زوایای پیش نشانهروی یک پرتابه جهت اصابت به هدف هوایی با استفاده از شبکه عصبی [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 71-84]
توپخانهماتریس بازی جنگ توپخانه در همگامسازی آن با بازی جنگ تیپ در تک هماهنگ شده [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 147-164]
ج
جغرافیای شبکه ریلیبهینهسازی استوار قطارهای ویژه ی حمل و نقل تسهیلات نیروهای مسلح در جغرافیای شبکه ریلی [دوره 6، شماره 12، 1402، صفحه 35-54]
جنگ اطلاعاتیتبیین زمینهای، نظری، مفهومی و کاربردی جنگ شناختی مطالعه موردی روسیه [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 103-143]
جنگ الکترونیکمدلسازی مسائل جنگ الکترونیک با استفاده از بازی مجموع صفر [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 7-22]
جنگ الکترونیکبررسی عملکرد رادارهای کشف در مدیریت صحنه نبرد [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 37-54]
جنگ الکترونیکبررسی کارکردهای مدیریتی مؤثر بر فرآیند تصمیمگیری عملیات جنگ الکترونیک نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نبرد ناهمتراز [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 145-169]
جنگ شناختیمعماری سازمانی جنگ شناختی در ارتش جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 133-152]
جنگ شناختیتبیین زمینهای، نظری، مفهومی و کاربردی جنگ شناختی مطالعه موردی روسیه [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 103-143]
ح
حسابان کسریشبیهسازی بازی جنگ زمینی با استفاده از معادلات دیفرانسیل لانچستر کسری [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 7-28]
حفاظتیک روش جدید برای حل مساله مکان یابی تجهیزات نظامی برای حفاظت سایت های استراتژیک با استفاده از الگوریتم فراابتکاری آموزش و یادگیری [دوره 3، شماره 6، 1399]
حملهتخصیص بهینه منابع دفاعی بین دو رویکرد دفاع فعال و دفاع انفعالی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 91-99]
حمله سایبریتخصیص بهینه منابع در جنگ سایبری با رویکرد نظریه بازی در محیط غیرقطعی [دوره 3، شماره 6، 1399]
خ
خط مقدممکانیابی تجهیزات جنگی در خط مقدم: مدل و روش حل [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 39-54]
د
دایکستراتحلیل و مقایسهی الگوریتمهای مسیریابی برای یافتن کوتاهترین مسیر برای مسائل قابل تبدیل به گراف [دوره 6، شماره 12، 1402، صفحه 85-114]
دفاع سایبریتخصیص بهینه منابع در جنگ سایبری با رویکرد نظریه بازی در محیط غیرقطعی [دوره 3، شماره 6، 1399]
دفاع فعالتخصیص بهینه منابع دفاعی بین دو رویکرد دفاع فعال و دفاع انفعالی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 91-99]
دفاع لایهایامکانسنجی بهرهبرداری از مدلسازی ماژولار، جایگزین ساختار لایهای در شبکههای فرماندهی و کنترل (مطالعه موردی : جنگ اوکراین) [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 7-31]
دفاع موشکیکاربرد نظریه بازی در تحلیل دفاع موشکی ضد بالستیک [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 21-40]
ر
رادار کشفبررسی عملکرد رادارهای کشف در مدیریت صحنه نبرد [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 37-54]
راهبردمدلهای تعقیب و گریز در طراحی بازی جنگ [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 7-24]
راهبرد بهینهتخصیص بهینه منابع امنیتی با استفاده از نظریه بازیها [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 41-55]
راهکارماتریس بازی جنگ توپخانه در همگامسازی آن با بازی جنگ تیپ در تک هماهنگ شده [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 147-164]
رایانش ابریجایگاه مدیریت سیستمهای اطلاعاتی در سازمانهای تحت شبکه بلادرنگ با بهره بردن از فضای ابری [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 107-145]
رزمایشبکارگیری دانش مدیریت پروژه در اجرای رزمایش (مطالعه موردی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران) [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 39-66]
رشد تصادفیهزینه نظامی و رشد اقتصادی تصادفی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 56-77]
رقابت تسلیحاتیهزینه نظامی و رشد اقتصادی تصادفی [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 56-77]
روشهای چندگامیشبیهسازی بازی جنگ زمینی با استفاده از معادلات دیفرانسیل لانچستر کسری [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 7-28]
روشهای وزندهیطراحی یک مدل ریاضی جهت تخصیص بودجه در پادگانهای آموزشی نیروهای مسلح [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 7-36]
س
ساختار ماژولارامکانسنجی بهرهبرداری از مدلسازی ماژولار، جایگزین ساختار لایهای در شبکههای فرماندهی و کنترل (مطالعه موردی : جنگ اوکراین) [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 7-31]
سامانه فرماندهی و کنترلچالشها و الزامات امنیتی بکارگیری فناوری کلان داده در توسعه شبکههای فرماندهی و کنترل نسل جدید [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 103-140]
سامانه فرماندهی و کنترلالگوی فرماندهی و کنترل یکپارچه هوشمند با رویکرد تحلیل داده حسگری [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 107-123]
سایبرفنآوریها و روشهای اجرای بازی جنگ سایبری [دوره 3، شماره 6، 1399]
سبک رهبریبررسی کارکردهای مدیریتی مؤثر بر فرآیند تصمیمگیری عملیات جنگ الکترونیک نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نبرد ناهمتراز [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 145-169]
سربازطراحی یک مدل ریاضی جهت تخصیص بودجه در پادگانهای آموزشی نیروهای مسلح [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 7-36]
سرهنگ بلاتوشبیهسازی بازی سرهنگ بلاتو با استفاده از الگوریتم ژنتیک [دوره 6، شماره 12، 1402، صفحه 55-83]
سناریوی بازیفنآوریها و روشهای اجرای بازی جنگ سایبری [دوره 3، شماره 6، 1399]
سیستمعامل تحت شبکه سازمانیجایگاه مدیریت سیستمهای اطلاعاتی در سازمانهای تحت شبکه بلادرنگ با بهره بردن از فضای ابری [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 107-145]
سیستم مدیریت متمرکز کانالهای ارتباطیجایگاه مدیریت سیستمهای اطلاعاتی در سازمانهای تحت شبکه بلادرنگ با بهره بردن از فضای ابری [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 107-145]
سیگنالهای ضعیف تغییرآیندهنگاری سیگنالهای ضعیف تغییر در پیشایند بازی جنگ ترکیبی روسیه علیه اوکراین [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 85-106]
ش
شبکه عصبیتعیین زوایای پیش نشانهروی یک پرتابه جهت اصابت به هدف هوایی با استفاده از شبکه عصبی [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 71-84]
شبکههای عصبیبرنامهریزی دوسطحی برای مدلسازی یک بازی مهاجم-مدافع چند هدفی با محدودیت تخصیص بودجه و حل آن با استفاده از یک رهیافت شبکه عصبی [دوره 3، شماره 6، 1399]
شبیهسازبررسی میزان تأثیر بهکارگیری شبیهساز پایه ثابت بالگرد 205 بر آموزش دانشجویان خلبانی(مطالعه موردی، سالهای 1399-1394) [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 141-160]
شبیهسازیالگوهای تصمیم گیری و تکنیکهای پرکاربرد در بازی جنگ [دوره 3، شماره 6، 1399]
شبیهسازی عددیشبیهسازی بازی جنگ زمینی با استفاده از معادلات دیفرانسیل لانچستر کسری [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 7-28]
شطرنجمدلهای تعقیب و گریز در طراحی بازی جنگ [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 7-24]
شناختتبیین زمینهای، نظری، مفهومی و کاربردی جنگ شناختی مطالعه موردی روسیه [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 103-143]
ص
صحنه نبردکاربردهای فناوری هوش مصنوعی در سامانههای فرماندهی و کنترل هوشمند [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 77-101]
صحنه نبردکاربرد اولویتبندی استراتژیهای تعیین کننده صحنه نبرد با رویکرد بازی جنگ در سامانه فرماندهی و کنترل [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 7-37]
ط
طبقهبند آبشاری هارارائه یک روش برای ارزیابی خسارت در عملیاتهای رزمی با استفاده از پردازش تصاویر [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 1-20]
طراحی بازیعوامل مؤثر در طراحی و اجرای بازی جنگ [دوره 6، شماره 12، 1402، صفحه 7-34]
ع
عرضه نظامیتاثیر و نقش الگوی بازی جنگ در فرماندهی و کنترل در عرصههای نظامی کشور [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 33-50]
علوم شناختیتبیین زمینهای، نظری، مفهومی و کاربردی جنگ شناختی مطالعه موردی روسیه [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 103-143]
عملیات روانیالگوی شبکه فرماندهی و کنترل قدرت نرم در نیروهای مسلح [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 67-83]
عملیات شبکهمحورمدلسازی و مسیریابی بهینهی حملات ازدحامی ریزپرندهها در عملیاتهای شبکه محور [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 51-69]
ف
فرآیند تصمیمگیریبررسی کارکردهای مدیریتی مؤثر بر فرآیند تصمیمگیری عملیات جنگ الکترونیک نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نبرد ناهمتراز [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 145-169]
فرایندهامعماری سازمانی جنگ شناختی در ارتش جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 133-152]
فرماندهیاهمیت بازی جنگ و ارتقاء قدرت تصمیم گیری در سامانه فرماندهی و کنترل [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 55-75]
فرماندهیتاثیر و نقش الگوی بازی جنگ در فرماندهی و کنترل در عرصههای نظامی کشور [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 33-50]
فرماندهی کنترلالگوی شبکه فرماندهی و کنترل قدرت نرم در نیروهای مسلح [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 67-83]
فرماندهی و کنترلکاربردهای بلاکچین در حوزه فرماندهی و کنترل شناختی [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 51-75]
فرماندهی و کنترلکاربردهای فناوری هوش مصنوعی در سامانههای فرماندهی و کنترل هوشمند [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 77-101]
فرماندهی و کنترلکاربرد اولویتبندی استراتژیهای تعیین کننده صحنه نبرد با رویکرد بازی جنگ در سامانه فرماندهی و کنترل [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 7-37]
فرماندهی و کنترل شناختیکاربردهای بلاکچین در حوزه فرماندهی و کنترل شناختی [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 51-75]
فضای بازیبررسی انواع روشهای بازی در نظریه بازیها [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 97-131]
فناوریکاربردهای بلاکچین در حوزه فرماندهی و کنترل شناختی [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 51-75]
فناوریکاربردهای فناوری هوش مصنوعی در سامانههای فرماندهی و کنترل هوشمند [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 77-101]
فناوری کلان دادهچالشها و الزامات امنیتی بکارگیری فناوری کلان داده در توسعه شبکههای فرماندهی و کنترل نسل جدید [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 103-140]
ق
قدرت نرمالگوی شبکه فرماندهی و کنترل قدرت نرم در نیروهای مسلح [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 67-83]
قواعد بازینقش بازی جنگ در ارتقاء توان تصمیمگیری فرماندهان نیروهای مسلح [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 55-70]
ک
کانال چندمسیریتشخیص مدولاسیون در کانال های محوشونده چندمسیری با استفاده از ویژگی های آماری مرتبه بالا و طبقه بند SVM بهینه شده [(مقالات آماده انتشار)]
کلیدهای قطع و وصل اتوماتیکجایابی بهینه تولید پراکنده ها و سوئچینگ هوشمند میکروگریدها به منظور افزایش تاب آوری مراکز استراتژیک با الگوریتم HCCA [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 47-75]
کنترلاهمیت بازی جنگ و ارتقاء قدرت تصمیم گیری در سامانه فرماندهی و کنترل [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 55-75]
کنترلتاثیر و نقش الگوی بازی جنگ در فرماندهی و کنترل در عرصههای نظامی کشور [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 33-50]
کنترل آتشتعیین زوایای پیش نشانهروی یک پرتابه جهت اصابت به هدف هوایی با استفاده از شبکه عصبی [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 71-84]
کنترل بهینهبازی دیفرانسیلی و بازی جنگ در سطح راهبردی [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 23-38]
کوتاهترین مسیرتحلیل و مقایسهی الگوریتمهای مسیریابی برای یافتن کوتاهترین مسیر برای مسائل قابل تبدیل به گراف [دوره 6، شماره 12، 1402، صفحه 85-114]
م
ماتریسماتریس بازی جنگ توپخانه در همگامسازی آن با بازی جنگ تیپ در تک هماهنگ شده [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 147-164]
مدلهای تصمیمگیریالگوهای تصمیم گیری و تکنیکهای پرکاربرد در بازی جنگ [دوره 3، شماره 6، 1399]
مدیریت ادراکتبیین زمینهای، نظری، مفهومی و کاربردی جنگ شناختی مطالعه موردی روسیه [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 103-143]
مدیریت پروژهبکارگیری دانش مدیریت پروژه در اجرای رزمایش (مطالعه موردی نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران) [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 39-66]
مسأله مسیریابیتحلیل و مقایسهی الگوریتمهای مسیریابی برای یافتن کوتاهترین مسیر برای مسائل قابل تبدیل به گراف [دوره 6، شماره 12، 1402، صفحه 85-114]
مسئله تصمیمگیریتصمیمگیری در یک اقدام متقابل به کمک نظریه بازیها [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 77-95]
مساله ممانعتکاربرد مسأله ممانعت از حداکثر جریان در بازی جنگ زمینی [دوره 3، شماره 6، 1399]
مسایل NP-سختمکانیابی تجهیزات جنگی در خط مقدم: مدل و روش حل [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 39-54]
مسایل موقعیت یابیمکانیابی تجهیزات جنگی در خط مقدم: مدل و روش حل [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 39-54]
مسیریابیمدلسازی و مسیریابی بهینهی حملات ازدحامی ریزپرندهها در عملیاتهای شبکه محور [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 51-69]
مسیریابی سلسلهمراتبیمسیریابی مبتنی بر هوش مصنوعی در بازی جنگ زمینی [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 25-46]
مشتق کاپوتوشبیهسازی بازی جنگ زمینی با استفاده از معادلات دیفرانسیل لانچستر کسری [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 7-28]
معادلات لانچسترشبیهسازی بازی جنگ زمینی با استفاده از معادلات دیفرانسیل لانچستر کسری [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 7-28]
معماری سازمانیمعماری سازمانی جنگ شناختی در ارتش جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 133-152]
معنویت افزاییشناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر ارتقاء قدرت نرم ارتش جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 77-101]
مقابله اقتصادیبازی جنگ ایران و ترکیه [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 85-105]
مقابله دفاعیبازی جنگ ایران و ترکیه [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 85-105]
مقابله سیاسیبازی جنگ ایران و ترکیه [دوره 4، شماره 9، 1400، صفحه 85-105]
مکان یابی تدافعییک روش جدید برای حل مساله مکان یابی تجهیزات نظامی برای حفاظت سایت های استراتژیک با استفاده از الگوریتم فراابتکاری آموزش و یادگیری [دوره 3، شماره 6، 1399]
منابع DGجایابی بهینه تولید پراکنده ها و سوئچینگ هوشمند میکروگریدها به منظور افزایش تاب آوری مراکز استراتژیک با الگوریتم HCCA [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 47-75]
موجودیتهامعماری سازمانی جنگ شناختی در ارتش جمهوری اسلامی ایران [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 133-152]
میدان نبردکاربردهای بلاکچین در حوزه فرماندهی و کنترل شناختی [دوره 4، شماره 8، 1400، صفحه 51-75]
میکروگریدهاجایابی بهینه تولید پراکنده ها و سوئچینگ هوشمند میکروگریدها به منظور افزایش تاب آوری مراکز استراتژیک با الگوریتم HCCA [دوره 5، شماره 10، 1401، صفحه 47-75]
ن
نظریه بازیکاربرد نظریه بازی در تحلیل دفاع موشکی ضد بالستیک [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 21-40]
نظریه بازیمدلسازی مسائل جنگ الکترونیک با استفاده از بازی مجموع صفر [دوره 2، شماره 5، 1398، صفحه 7-22]
نظریه بازیبرنامهریزی دوسطحی برای مدلسازی یک بازی مهاجم-مدافع چند هدفی با محدودیت تخصیص بودجه و حل آن با استفاده از یک رهیافت شبکه عصبی [دوره 3، شماره 6، 1399]
نظریه بازیتخصیص بهینه منابع در جنگ سایبری با رویکرد نظریه بازی در محیط غیرقطعی [دوره 3، شماره 6، 1399]
نظریه بازیهاشبیهسازی بازی سرهنگ بلاتو با استفاده از الگوریتم ژنتیک [دوره 6، شماره 12، 1402، صفحه 55-83]
نظریه بازیهابررسی سیاستهای تروریستی و ضد تروریستی با استفاده از نظریه بازیها [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 95-117]
نظریه بازیهاتصمیمگیری در یک اقدام متقابل به کمک نظریه بازیها [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 77-95]
نظریه بازیهابررسی انواع روشهای بازی در نظریه بازیها [دوره 3، شماره 7، 1399، صفحه 97-131]
نظریه بازی هاتخصیص نیرو در مرزهای زمینی ایران در صورت حمله همسایگان با استفاده از بازی های امنیتی فازی [دوره 5، شماره 11، 1401، صفحه 29-50]
نظریه عدم قطعیتتخصیص بهینه منابع امنیتی با استفاده از نظریه بازیها [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 41-55]
نظریهی بازیتخصیص بهینه منابع امنیتی با استفاده از نظریه بازیها [دوره 2، شماره 4، 1398، صفحه 41-55]